CSA

See info below - Click Image to access Catholic Stewardship Appeal site

 

 

CSA - Catholic Stewardship Appeal

CSA is a diocesan program which supports the mission of the Church here in Las Vegas and also helps the parishes as all funds above the assessment amount return to the parish as a rebate. For the CSA to be successful and for our parish to benefit with a good rebate, your generous support is needed!

 CSA Pledge Cards and informational brochures are available in the church vestibule and in the Parish Office. We ask you to prayerfully consider sharing your blessings in a spirit of love for Christ and His Church.

 

DIEZMO

El CSA nos permite mantener la misión de la Iglesia aquí en Las Vegas y también ayuda a las parroquias regresando como reembolso todos los fondos recibidos al pasar la meta diocesana. Para que el CSA sea exitoso y para que nuestra  parroquia se beneficie con un buen reembolso necesitamos de su generosa ayuda!

Las tarjetas de compromiso del CSA, los sobres y los folletos de información están disponibles en el vestíbulo de la iglesia y en la oficina parroquial. Les suplicamos que en oración consideren compartir sus dones en un espíritu de fe y amor por Cristo y por su Iglesia.